söndag 2 januari 2011

God fortsättning alla

Hur får man fler timmar på dygnet? Tycker att det är fantastiskt roligt med mitt företag men det är defenitivt inte någon dans på rosor vilka många säkert kan intyga som är i samma sits som mig. Utgifterna är i början större och snabbare till företaget än vad försäljningen är. Jag har kommit in på en lite annan bana än vad jag först tänkt mig och det är visserligen positivt. Säljer kläder för Capri Collection, har en trevlig liten lokal tillsammans med en frisör och jag försöker att nå ut till alla jag kan i stan. Det tar tid att skaffa sig ett namn och bli ihågkommen när man konkurrerar med stora klädkedjor . På det stora hela är jag ändå grymt nöjd med min start och kämpar vidare, detta ska bara funka och det kommer det att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar